نشست هم‌اندیشی بهزیستی با دادگستری در شهرستان اسلام‌آبادغرب

جلسه‌ی هم‌اندیشی معاون و کارشناس پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، رئیس، کارشناس پیشگیری و مسئولین مشاوره تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان اسلام‌آبادغرب با رئیس و قضات خانواده دادگستری اسلام‌آبادغرب، با موضوع مشاوره و تحکیم خانواده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ مسعود پایدار معاون پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان، در این نشست بیان کرد: در آموزه‌های دینی، نظام خانواده جایگاه ویژه‌ای دارد و دین اسلام برای تحکیم خانواده و تقویت روابط زن و شوهر اهمیت خاصی قائل است و راه‌هایی برای آن بیان می‌کند. و ادامه داد: اگر هریک از زوجین به وظایفی که برای آنها تعریف شده است عمل کنند، روزبه‌روز محبت ، اعتماد و همدلی بین آنها افزوده می‌شود و عواملی مانند روابط زناشویی در کنار صمیمیت و محبت توأم با اعتماد بین زوجین و تعهدات اخلاقی و عرفی و قانونی نسبت همدیگر را در استحکام خانواده موثر می‌باشد.

صفری رئیس بهزیستی شهرستان اسلام‌آبادغرب نیز گفت: در این شهرستان چند مرکز مشاوره تخصصی با کادر مجرب تحت نظارت بهزیستی شهرستان برای ارائه و خدمات به زوجین و خانواده‌های آنان دایر شده است و از ریاست دادگستری و قضات خانواده برای پیشگیری و جلوگیری از هرگونه آسیب از جمله طلاق و ازهم‌پاشیدن خانواده‌ها همکاری با این مراکز را خواستار شد.
نظری رئیس دادگستری شهرستان اسلام‌آبادغرب نیز ضمن خیرمقدم به مدعوین، گفت‌: تعامل و همکاری دادگستری شهرستان و قضات خانواده با سازمان بهزیستی استان و شهرستان و مشاورین در رابطه با ارسال پرونده‌ها قبل از حکم و رآی برای پیشگیری و کاهش طلاق را مثبت ارزیابی کرد و موانع و مشکلات پرونده‌های اختلافات خانوادگی، در این نشست تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.
برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 82255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد